مقالات

فر کانوکشن convection

فر کانوکشن convection

فر کانوکشن convection

 

فرکانوکشن فوماکی باعث پخت یکنواخت میشود و در پخت بهتر مواد غذایی تاثیر به سزایی دارد و عملیات پخت به صورت مساوی و یکسان انجام میشود .

موارد مصرف فر کانوکشن در پخت کیک ،شیرینی و غذا میباشد که قابلیت استفاده در تجهیزات قنادی، آشپرخانه صنعتی ، فست فودها ، رستورانها را دارد .

در این فرها گرما میتواند هم به صورت مستقیم و هم به غیر مسقیم باشد .

علت اختلاف قیمت زیاد ،در فرهای کانوکشن به دلیل حرارات مستقیم و غیر مستقیم انها میباشد .

به طور کلی فرهای کانوکشن از لحاظ بخار دار بودن ، قابلیت تنظیم چرخش هوا ، نوع کنترولر دستگاه (کنترل آنالوگ یا کنترل دیجیتال)،نوع فن ، نوع پخت مواد غذایی و جنس بدنه متفاوت هستند.

فرها کانوکشن با حرارت مستقیم برا ی پخت کیک و با حرارت مستقیم برای پخت کیک ،شیرینی و  اما فر بخار دار برای نان کیک و شیرنی  و همچنین فر پخت ترکیبی یا فر کامبی برای غذا ،کیک ،شیرینی ونان مناسب میباشد .

فرکانوکشن فوماکی دارای درجه حرارت تنظیم درجه حرارت دما و رطوبت و همچنین دارای فن جهت چرخش هوا میباشد که مواد غذایی را احاطه کرده و باعث پخت غذا به صورت یکنواخت و سریع میشود .

شرکت فوماکی با طراحی منحصر به فرد، در ارائه بهترین و بروز ترین تکنولوژی تجهیزات آشپرخانه صنعتی ، تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه تجاری و فست فود در انواع و سایز های مختلف با توجه به نیاز شما  به تولید و ارائه میپردازد و شما میتوانید این تجهیزات را بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه کنید

ویژگی و مزایای دستگاه فر کانوکشن صنعتی

 

1-دارای پنل دیجیتالیی و آنالوگ
2-دارای قابلیت تنظیم دما
3-دارای تایمر
4-دارای  برنامه پخت
5-دارای فن برای چرخش هوا
6-دارای شعله های غیرمستقیم
7-ورق داخل و بیرون دستگاه تمام استیل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *