مقالات

بخار پز صنعتی

بخار پز صنعتی

بخار پز صنعتی

یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین  تجهیزات آشپزخانه صنعتی ،بخار پز صنعتی است این دستگاه مناسب ادارات و شرکتها ، کترینیگ ها،رستوران ها ،تالارهای پذیرایی ، بیمارستان ها و هتل ها میباشد . بخار پز صنعتی فوماکی در دو نوع گازی و برقی وجود دارد .

یکی از روش ‌های مفید پخت غذا بخار پز کردن است که دیگر نیازی به استفاده از روغن و چربی برای طبخ نیست و بخار پز صنعتی یک مخزن آب دارد که  یک روش پخت و پز مرطوب است که با استفاده از بخاری که از آب ایجاد می‌شود، آن ماده غذایی پخته می‌شود یک گزینه سالم و عالی برای پخت مواد غذایی میباشد.

بخار پز دستگاهی است ،قابلیت پخت انواع پلو (باقالی پلو ، زرشک پلو ، برنج ساده و … ) را دارد و از دیگر نکات برجسته بخار پز فوماکی، دارای طبقاتی است که برای نگهداری انوع غذاها و خورشت ها  و کباب ها  از جمله کباب کوبیده ، جوجه کباب با سیخ و یا بدون سیخ و همچنین گوشت قرمز ، گوشت مرغ ، ماهی ، سبزیجات مناسب است.

از دیگر مزیت های این دستگاه داشتن سیستم شناور جهت کنترل میزان آب مخزن ،داشتن چرخ زیر دستگاه برای جابه جایی راحتتر، ظرفیت پخت 400 الی 500 پرس چلو در ساعت ( در مدت نیم ساعت) دم می کند، دارای ظرفیت 10 عدد بن ماری یک یکم به عمق 20 سانتی متری ، دارای دو عدد شیر تخلیه مخزن آب ، دارای محفظه داخلی کاملا ایزوله با دستگیره های قابل کنترل و واشر سیلیکونی بهداشتی برای آب بندی کامل محفظه و بالا بردن تراکم بخار در محفظه پخت، استفاده از برنرهای خطی و طراحی محفظه آتش خانه خاص برای کاهش مصرف سوخت و بالا بردن راندمان دستگاه، کاهش فضای اشغال شده در آشپزخانه توسط این دستگاه که حداکثر به یک متر مربع فضا نیاز دارد ولی ظرفیت پخت به میزان 3 دیگ پخت سنتی می باشد، قابلیت استفاده چندین مرتبه در یک شیفت کاری میباشد.

شرکت فوماکی با طراحی منحصر به فرد، در ارائه بهترین و بروز ترین تکنولوژی تجهیزات آشپرخانه صنعتی ، تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه تجاری و فست فود در انواع و سایز های مختلف با توجه به نیاز شما  به تولید و ارائه میپردازد و شما میتوانید این تجهیزات را بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *