مقالات

فر پیتزا

فر پیتزا

یکی دیگر از تجهیزات شرکت فوماکی فرپیتزا میباشد که جهت پخت محبوبترین فست فود ایرانی  یعنی انواع پیتزا کاربرد دارد .فرپیتزا در یکی از ضرورترین تجهیزاتی است که در رستوران ها، شرکت ها و هتل  ها و فست فودها مورد استفاده قرار میگیرد.

فر پیتزا دارای انواع مختلفی از جمله ریلی ، آجری ، سنگی ، گردون ، صندوقی و تنوری میباشد، بنابراین با توجه به نیاز خود و همچنین ویژگی ها، کارآیی، عملکرد و بودجه خود محصولات را تهیه کنید .

فر پیتزا مدل پنل دیجیتالی  فوماکی به منظور پخت بهتر و آسانترو سریعتر پیتزا، لازانیا و غذاهای دیگری مورد استفاده قرار میگیرد و باعث پخت یکنواخت پیتزا میشود زیرا حرارت به صورت یکنواخت به تمام سطح پیتزا میتابد و ان را برشته میکنید.

فر پیتزا مدل پنل دیجیتالی  فوماکی برای غذاهایی کاربرد دارد که نیازی به حرارت مستقیم ندارند و با شعله غیر مسقیم پخته میشوند.

این فر قابلیت برنامه نیزی را نیزدارد، که امکان استفاده راحت تراز آن را برای پخت انواع پیتزا فراهم میکند .

ظرفیت فر پیتزا بر اساس ظرفیت تعیین میشود که از 6 تا 24 بشقاب تنوع دارد.

شرکت فوماکی با طراحی منحصر به فرد، در ارائه بهترین و بروز ترین تکنولوژی تجهیزات آشپرخانه صنعتی ، تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه تجاری و فست فود در انواع و سایز های مختلف با توجه به نیاز شما  به تولید و ارائه میپردازد و شما میتوانید این تجهیزات را بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه کنید.

فر پیتزا پنل دیجیتالی

مشخصات فنی

– بدنه بیرونی استنلس استیل

– شاسی استنلس استیل

– پنل کاربری دیجیتال

–3عدد صفحه نسوز یک تکه

– قابلیت پخت با زمان و بدون زمان

– گاز شهری یا کپسولی

– ورودی گاز “1/2

– ترموستاتیک برای کنترل گرما

– برق تک فاز

– ولتاژ “220 ولت / “50 هرتز

– طراحی ارگونومی

– پایه قابل تنظیم

– تمیز کردن آسان و سریع

– بهداشتی و ایمن

– بادوام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *