مقالات

سینک ظرفشویی صنعتی

سینک ظرفشویی صنعتی

سینک ظرفشویی از ابزاز جدانشدنی و از ملزومات در هر آشپزخانه ای میباشد.تفاوت سینک ظرفشویی خانگی و صنعتی در  عمق و سایز و حجم لگن ها و ضخامت ورقهای استیل و کارایی سینک  است.

کاربرد سینک ظرفشویی در رستورانها و کارگاهها و هتلها وفست فودها ، کترینگ ها  …..است که از وسایل ضروری هر آشپزخانه ای میباشد.

سینکهای ظرفشویی انواع مختلفی دارند که به صورت تک لگن و ابعاد سینک صنعتی بزرگتر چند لگن حالت روکار یا توکار دارند .

سینک ظرفشویی فوماکی دارای مقاومت بالا است و به صورت تمام استیل طراحی و تولید میشود و به بهداشت و ایمنی آشپزخانه ها کمک بسیاری میکند

همچنین بخوانید : سرخ کن صنعتی رو میزی

و همچنین از قابلیت ضد زنگ بودن و جنس خوب و مقاوم در برابر گرما و حرارت و با دوام و قیمت مناسب برخوردار است .

این سینک ها قابل سفارش و طراحی در ابعاد متنوعی هستند ، یعنی مشتری تعدا لگن‌ها، ابعاد کلی سینک و عمق لگن ها را تعیین میکند . سینک های صنعتی دارای لبه هایی به اندازه 50 سانتی متر و از جنس رویه به صورت جوش می باشد.

شرکت فوماکی بهترین و مرغوب ترین سینک های صنعتی را با توجه به تکنولوژی روز دنیا و استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و متریال تولید می کند.

شرکت فوماکی با طراحی منحصر به فرد، در ارائه بهترین و بروز ترین تکنولوژی تجهیزات آشپرخانه صنعتی ، تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه تجاری و فست فود در انواع و سایز های مختلف با توجه به نیاز شما  به تولید و ارائه میپردازد و شما میتوانید این تجهیزات را بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *