مقالات

سرخ کن صنعتی رو میزی

سرخ کن صنعتی رو میزی

سرخ کن صنعتی رومیزی

سرخ کن دستگاهی است که جهت سرخ کردن انواع محصولات غذایی مانند مرغ ،سیب زمینی ، فیله سوخاری و سوسیس هات داگ و قارچ سوخاری ،پیاز و… استفاده میشود و با این دستگاه  سرخ کردن مواد غذایی با سرعت بیشتر و با کیفیت بالاتر انجام میشود .

دستگاههای سرخ کن صنعتی در مدلهای مختلف در بازار موجود میباشد که هر صنایعی با توجه به نیاز خود میتواند این دستگاهها را خریداری کند.

استفاده از دستگاههای سرخ کن در آشپزخانه های صنعتی به خوبی میتواند در مصرف روغن و انرژی صرفه جویی کند ،زیرا سرخ کن این امکان را برای فراهم میسازد که هر روغن برای چند مرحله سرخ کردن استفاده کنید .

بدون شک سرخ کن صنتعی ،پرکاربرد ترین دستگاهی است که در صنعت تجهیزات رستوران ، کافی شاپ و فست فود مورد استفاده قرار میگیرد.

سرخ کن صنعتی به عملیات سرخ کردن  سرعت مببخشد و همچنین میتواند حجم وسیعی از مواد غذایی را در سرعت بالا با مقدار کمی روغن سرخ کند که هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی می نماید .

علت محبوبیت سرخ کن های رومیزی به دلیل کوچک بودن و جا گیر نبودن آن است و از اینکه این  دستگاه از ایمنی بالایی برخوردار است .

جنس بدنه دستگاه از استنسل استیل است و نوع سوخت این دستگاه سرخ‌کن دو لگن گاز برق 220 ولت می‌باشد.

 

شرکت فوماکی با طراحی منحصر به فرد  تجهیزات ،ماشین آلات آشپزخانه تجاری و فست فود در انواع و سایز های مختلف با توجه به نیاز شما  به تولید و ارائه میپردازد و شما میتوانید این تجهیزات را بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه کنید.

مشخصات فنی

بدنه استنلس  استیل

گازشهری یا کپسولی

برق تک فاز

ولتاژ200 ولت / 50هرتز

رابط کاربری مکانیکی برقی

ترموستاتیک کنترل کننده گرما

شیر تخلیه

طراحی ارگونومی

پایه قابل تنظیم

تمیز کردن آسان و سریع

بهداشتی و ایمن

بادوام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *